Advertisement

מנהרות חיזבאללה - צה ל השמיד את מנהרת הדגל של חיזבאללה שאותרה ב מגן צפוני חדשות מעריב : אז נתקלו בכוח גדול של חמאס שמנה עשרות מחבלים חמושים בטילי נט, מקלעים כבדים ועוד כשהם מתמרנים נגד לוחמי הנחל דרך מנהרות.

מנהרות חיזבאללה - צ×" ל ×"שמי×" את מנ×"רת ×"×"×'ל של ×—×™×–×'אלל×" שאותר×" ×' מ×'ן צפוני ×—×"שות מערי×' : אז נתקלו בכוח גדול של חמאס שמנה עשרות מחבלים חמושים בטילי נט, מקלעים כבדים ועוד כשהם מתמרנים נגד לוחמי הנחל דרך מנהרות.. צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית. May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101. כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים:

Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית. אז נתקלו בכוח גדול של חמאס שמנה עשרות מחבלים חמושים בטילי נט, מקלעים כבדים ועוד כשהם מתמרנים נגד לוחמי הנחל דרך מנהרות. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי.

חשיפ×
חשיפ×" כך נראית מנ×"רת ×—×™×–×'אלל×" ×'עומק 80 מטרים צפו ר×"יו קול ×—×™ from www.93fm.co.il
אז נתקלו בכוח גדול של חמאס שמנה עשרות מחבלים חמושים בטילי נט, מקלעים כבדים ועוד כשהם מתמרנים נגד לוחמי הנחל דרך מנהרות. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. אבל פתרון שינטרל ירי עוד אין, המיגון חסר, חמאס התחבר לירושלים ובהסברה בקושי תפקדנו. Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: באותן שנים צהל היה שקוע כולו במלחמת ההתשה הלבנונית, כשבאותה מלחמה טולדנו התקדם בתפקידי מפקד מחלקה, מפקד פלוגה וקצין מבצעים של החטיבה. כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים: מכל אלה, לאיראנים ולנסראללה יש כנראה מסקנות | פרשנות

May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101.

Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. אז נתקלו בכוח גדול של חמאס שמנה עשרות מחבלים חמושים בטילי נט, מקלעים כבדים ועוד כשהם מתמרנים נגד לוחמי הנחל דרך מנהרות. Jun 17, 2021 · לא מזמן אמר הרמטכל לשעבר איזנקוט שבזכות לנגוצקי הצליח צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה ולבצע את מבצע מגן צפוני. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. מכל אלה, לאיראנים ולנסראללה יש כנראה מסקנות | פרשנות Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101. Jun 05, 2021 · אך אפשר לשער שבמקרה הלבנוני, גם חיזבאללה וגם ישראל יודעים ומבינים שחיל האוויר בלבד לא יספיק, ואנו עלולים למצוא עצמנו במלחמה של ממש, כולל קרקעית, שיהיה קשה לנבא את סופה. כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים: מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: אבל פתרון שינטרל ירי עוד אין, המיגון חסר, חמאס התחבר לירושלים ובהסברה בקושי תפקדנו.

להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101. צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל.

News1 מחלק×
News1 מחלק×" ראשונ×" from www.news1.co.il
Jun 05, 2021 · אך אפשר לשער שבמקרה הלבנוני, גם חיזבאללה וגם ישראל יודעים ומבינים שחיל האוויר בלבד לא יספיק, ואנו עלולים למצוא עצמנו במלחמה של ממש, כולל קרקעית, שיהיה קשה לנבא את סופה. Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית. אבל פתרון שינטרל ירי עוד אין, המיגון חסר, חמאס התחבר לירושלים ובהסברה בקושי תפקדנו. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: פוליטיקה, כלכלה, בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101. כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים:

פוליטיקה, כלכלה, בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי

באותן שנים צהל היה שקוע כולו במלחמת ההתשה הלבנונית, כשבאותה מלחמה טולדנו התקדם בתפקידי מפקד מחלקה, מפקד פלוגה וקצין מבצעים של החטיבה. Jun 05, 2021 · אך אפשר לשער שבמקרה הלבנוני, גם חיזבאללה וגם ישראל יודעים ומבינים שחיל האוויר בלבד לא יספיק, ואנו עלולים למצוא עצמנו במלחמה של ממש, כולל קרקעית, שיהיה קשה לנבא את סופה. מכל אלה, לאיראנים ולנסראללה יש כנראה מסקנות | פרשנות Jun 17, 2021 · לא מזמן אמר הרמטכל לשעבר איזנקוט שבזכות לנגוצקי הצליח צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה ולבצע את מבצע מגן צפוני. אבל פתרון שינטרל ירי עוד אין, המיגון חסר, חמאס התחבר לירושלים ובהסברה בקושי תפקדנו. Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: קבלות לא חסרות ללנגוצקי, אף שהמאבק שהכריז נגד אלוף זעירא בזמנו לא צלח. Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית. כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים: כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו.

קבלות לא חסרות ללנגוצקי, אף שהמאבק שהכריז נגד אלוף זעירא בזמנו לא צלח. Jun 05, 2021 · אך אפשר לשער שבמקרה הלבנוני, גם חיזבאללה וגם ישראל יודעים ומבינים שחיל האוויר בלבד לא יספיק, ואנו עלולים למצוא עצמנו במלחמה של ממש, כולל קרקעית, שיהיה קשה לנבא את סופה. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. פוליטיקה, כלכלה, בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי מכל אלה, לאיראנים ולנסראללה יש כנראה מסקנות | פרשנות

מ×
מ×"וע ×—×™×–×'אלל×" חושש ל×"×'×™×' ×'כוח לתקיפ×" ×"ישראלית ×'ל×'נון ×'לו×'ס from images.globes.co.il
אבל פתרון שינטרל ירי עוד אין, המיגון חסר, חמאס התחבר לירושלים ובהסברה בקושי תפקדנו. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית. Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. כל הידיעות והפרשנויות במגוון תחומים: May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101. מכל אלה, לאיראנים ולנסראללה יש כנראה מסקנות | פרשנות

קבלות לא חסרות ללנגוצקי, אף שהמאבק שהכריז נגד אלוף זעירא בזמנו לא צלח.

אבל פתרון שינטרל ירי עוד אין, המיגון חסר, חמאס התחבר לירושלים ובהסברה בקושי תפקדנו. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. Jul 01, 2021 · הם קיבלו משימה לבצע תקיפת עומק בבית חנון בהובלה של הפלוגה המבצעית. May 18, 2021 · אלוף אליעזר טולדנו, יליד 1973, התגייס בשנת 1991 לחטיבת הצנחנים כלוחם בגדוד 101. Jun 17, 2021 · לא מזמן אמר הרמטכל לשעבר איזנקוט שבזכות לנגוצקי הצליח צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה ולבצע את מבצע מגן צפוני. צוות המנהרות היה תחת פיקודו של סרן אביב חקאני, ממייסדי הצוות המחודש ומפתחי תורת הלחימה כנגד מנהרות בצהל. פוליטיקה, כלכלה, בריאות ושאר הנושאים החמים שעל סדר היום הציבורי מכל אלה, לאיראנים ולנסראללה יש כנראה מסקנות | פרשנות כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. מבזקים ועדכוני חדשות מסביב לשעון: Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר: קבלות לא חסרות ללנגוצקי, אף שהמאבק שהכריז נגד אלוף זעירא בזמנו לא צלח. באותן שנים צהל היה שקוע כולו במלחמת ההתשה הלבנונית, כשבאותה מלחמה טולדנו התקדם בתפקידי מפקד מחלקה, מפקד פלוגה וקצין מבצעים של החטיבה.

מכל אלה, לאיראנים ולנסראללה יש כנראה מסקנות | פרשנות חיזבאללה. Jun 05, 2021 · מטולה על הגדר:

Posting Komentar

0 Komentar